Všeobecné obchodní podmínky
Datum: 2.1.2018
I. Obecná ustanovení
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti související s nákupem zboží v internetovém obchodě www.dokonalevlasy.cz a jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím (provozovatelem internetového obchodu) a kupujícím. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi souhlasí.
2. Tyto VOP jsou platné od 6. března 2017.
II. Definice pojmů
E-shop – internetový obchod na adrese www.dokonalevlasy.cz
Prodávající - obchodní společnost DOKONALÉ VLASY CZ s.r.o. zapsaná u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 62438, sídlem: Jablunkovská 1274/100, Český Těšín
737 01, zastoupena Janou Skarabellovou, jednatel. Prodávající je současně provozovatelem e-shopu.
Kupující – je spotřebitel nebo podnikatel, který uzavře prostřednictvím e-shopu kupní smlouvu s prodávajícím.
Spotřebitel - je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
Kupní smlouva – smlouva uzavřená mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím e-shopu, jejímž předmětem je koupě zboží.
Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně prodávající.
Zboží – věci, které prodávající nabízí k prodeji prostřednictvím e-shopu.
Kurýr – smluvní dopravce zajišťující dopravu zboží od prodávajícího ke kupujícímu.
Pracovní dny – jsou dny v kalendářním týdnu od pondělka do pátku s výjimkou sobot, nedělí a dnů, na něž v souladu s platnými právními předpisy připadají státem uznané svátky.
Občanský zákoník – zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
III. Postup při uzavírání kupní smlouvy
1. Návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou) je umístění nabízeného zboží prodávajícím na stránky e-shopu, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím.
2. Zboží v e-shopu je řádně označeno názvem a je zpravidla vyobrazeno společně se slovním popisem obsahujícím údaje o použitých materiálech a dalších vlastnostech zboží s tím, že v případě, že je zboží v různých délkách a odstínech, má kupující možnost vybrat odpovídající velikost i odstín před tím, než zboží umístí do „košíku“.
3. Kupující provede výběr zboží, včetně jeho odstínu, délky a dalších parametrů, jsou-li tyto položky volitelné, a umístí zboží do nákupního košíku tak, že klikne na tlačítko „Vložit do košíku“ ("do košíku" nebo na tlačítko se symbolem košíku). V rámci procesu objednávání zboží má kupující možnost se vracet k jednotlivým krokům za účelem provedení kontroly a případných oprav chyb v objednávce.
4. Do doby, než kupující proces objednávání ukončí kliknutím na odkaz „Odeslat objednávku“ a objednávka se stane závaznou, má kupující možnost v kterékoliv fázi objednávání zboží objednání zboží zrušit tak, že přeruší provádění jednotlivých výše popsaných kroků vedoucích k objednání zboží a opustí internetovou stránku, na níž se objednávka zboží provádí.
5. Po odeslání závazné objednávky zboží obdrží kupující na svou e-mailovou adresu, kterou uvedl v objednávce, potvrzení objednávky, v němž bude obsaženo mimo jiné číslo objednávky a shrnutí údajů uzavřené kupní smlouvy, včetně těchto obchodních podmínek, které budou připojeny jako příloha k tomuto potvrzení.
6. V souvislosti s objednávkou zboží může prodávající kontaktovat kupujícího telefonicky na telefonní číslo uvedené kupujícím při provádění objednávky, a to v záležitostech souvisejících s plněním kupní smlouvy.
7. Kupní smlouva je uzavírána prostřednictvím e-shopu, tedy s použitím prostředků komunikace na dálku - náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby (v případě internetového i telefonického připojení dle podmínek poskytovatele připojení, prodávající si v této souvislosti neúčtuje žádné další poplatky).
8. Objednávka kupujícího je po svém potvrzení jako uzavřená kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a je přístupná kupujícímu po přihlášení do jeho uživatelského účtu. Kupující má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku odeslání zboží. Tuto skutečnost je kupující povinen prodávajícímu oznámit e-mailem nebo telefonicky. Měnit objednávku a opravovat chyby lze do okamžiku předání zboží k odeslání.
9.Odesláním závazné objednávky – kupní smlouvy kupující potvrzuje souhlas s obchodními podmínkami a reklamačním řádem. Obchodní podmínky a reklamační řád jsou uveřejněny v našem e-shopu a jsou přístupné k řádnému prostudování před uzavřením a odesláním závazné objednávky – kupní smlouvy. Reklamační protokol je ke stažení v sekci „dokumenty ke stažení“. Obchodní podmínky a reklamační protokol je možné si kdykoliv vytisknout.
10.Objednávku zboží lze uskutečnit on-line nepřetržitě 24hod. V případě jakýchkoliv nejasností nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky na tel.čísle: 775 585 708 v pracovních dnech pondělí až pátek v době od 8-17 hod. Objednávkový formulář musí být vyplněn pravdivě s veškerými požadovanými údaji. Kupující – podnikatel, uvede ve své objednávce IČ a DIČ (pokud je plátcem DPH). Elektronická objednávka simuluje kupní smlouvu a jejím předmětem je pouze zboží uvedené v objednávce. K uzavření kupní smlouvy dochází objednáním zboží. Zaplacením a převzetím zboží přechází vlastnická práva z prodávajícího na kupujícího. Kupující je přesně informován o konečné ceně již před odesláním závazné objednávky.
11.Objednávku lze také uskutečnit mailem na info@dokonalevlasy.cz nebo telefonicky na tel. čísle 775 585 708 . Tyto objednávky musí také obsahovat veškeré údaje potřebné k jejímu vyřízení (jméno, příjmení, celá adresa vč. PSČ, kontaktní tel. číslo, přesná specifikace zboží a počet kusů).
12.Prodávající je oprávněn odmítnout objednávku, kterou kupující opakovaně závazně objedná zboží a poté nepřevezme a nezaplatí.
13.Prodávající je oprávněn rovněž odmítnout objednávku zboží, které již nebude dále prodávat, či objednávku, kterou nebude moci kapacitně v požadovaném termínu pokrýt.
14.Potvrzená objednávka, faktura nebo účtenka slouží také jako záruční list a doporučujeme pečlivé uschování, zejména při nákupu el. zboží.
IV. Kupní cena
1. Kupní ceny zboží a služeb jsou v e-shopu uváděny včetně DPH. V ceně zboží není zahrnuto poštovné. Balné neúčtujeme. Změna cen je vyhrazena. V případě změny ceny je platná cena uvedena na objednávce.
2. Prodávající si vyhrazuje právo měnit kupní ceny za zboží, které je nabízeno k prodeji prostřednictvím e-shopu, a pořádat reklamní slevové akce, to vše v souladu s platnými právními předpisy.
3. Prodávající poskytuje různé druhy slev (věrnostní, objemové, slevové kupony apod.). Každou slevu, nebo kupon lze uplatnit pouze jednou, pokud není výslovně uvedeno jinak. V případě více násobného použití má prodejce právo odmítnout takovou slevu uznat. V případě, že sleva nebo slevový kupon bude uplatněn v rozporu s pravidly dané slevy či slevového kuponu má prodávající právo takové uplatnění slevy nebo slevového kuponu odmítnout, kupující bude informován a bude mu nabídnuta možnost vyřídit objednávku bez této slevy či uplatněného kuponu. V případě, že dojde při výkladu slevy k nejasnostem, platí výklad použití prodávajícího. Pokud je hodnota dárkového poukazu, či slevového kuponu vyšší, než je hodnota celého nákupu, rozdíl se na nový poukaz či kupon nepřevádí a nevyčerpaná suma se zpětně neproplácí. V jedné objednávce nelze použít více slevových kupónů.
V. Platební podmínky
1. Platba kupní ceny se provádí v korunách českých.
2. Kupující si může vybrat v procesu provádění objednávky ze dvou hlavních způsobů placení kupní ceny za zboží:
- Platba při převzetí: dobírkou při převzetí zboží od kurýra; hotově (na prodejně);
- Platba předem (bezhotovostní platba): okamžitý převod peněz z účtu nebo platba kartou; platba převodem
3. Zvolený způsob placení kupní ceny lze po provedení objednávky změnit jen se souhlasem prodávajícího.
4. Informační povinnost k EET - podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Kupující souhlasí s tím, že mu EET účtenka bude zaslána elektronicky (e-mailem).
VI. Dodací podmínky
1. Zboží je expedováno v rozmezí od 1 - 21 pracovních dní, pokud není uvedeno při potvrzení objednávky jinak. Zboží je zasíláno prostřednictvím PPL. Všechny zásilky jsou pojištěné. Na požádání zákazníka zboží zašleme přednostně prostřednictvím služby EMS, kterou provozuje Česká pošta. Cena EMS je 190,-Kč. Na vyžádání zákazníkem zasíláme vlasy také vlakem prostřednictvím Českých drah, cena za dopravu je 220 Kč. U zásilek na Slovensko a ostatních zemí EU požadujeme platbu předem na účet, cena poštovného činí 380,- Kč + bankovní poplatek za příchozí platbu ze zahraničí. U prodeje přístroje Extendmagic vyžadujeme platbu předem na účet u všech nakupujících.
2. Kupující si může zboží vyzvednout i osobně v kamenné prodejně na adrese Jablunkovská 1274/100, Český Těšín 737 01, od po - pá od 8 do 15 hod. nebo i déle po předchozí telefonické domluvě.
3. Za podmínky, že je zboží skladem, odešle prodávající kupujícímu zboží do dvou pracovních dnů ode dne, kdy byla uzavřena kupní smlouva. V případě, že kupující zvolil jako způsob placení bezhotovostní platbu, je zboží odesíláno do dvou pracovních dnů od dne, kdy je platba kupní ceny připsána na účet prodávajícího.
4. Termíny dodání uvedené na webu jsou informativní. Vychází z předpokládaných dodacích lhůt přepravních společností.
5. Náklady na poštovné i balné, které kupující zvolil v objednávce, nese kupující a tyto náklady se řídí aktuálním ceníkem prodávajícího. Náklady na dopravu zboží jsou následující:
VII. Odstoupení od kupní smlouvy a zrušení smlouvy dohodou
1. Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené s kupujícím v případě, že objednané zboží se již nevyrábí nebo nedodává, dále také v případě zjevné chyby v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá).
2. Prodávající je dále oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že kupující neprovede bezhotovostní platbu do jednoho pracovního dne ode dne, kdy byla uzavřena kupní smlouva.
3. Kupující může kdykoliv od okamžiku, kdy došlo k uzavření kupní smlouvy, do okamžiku, kdy bylo zboží prodávajícím odesláno, požádat prodávajícího o zrušení kupní smlouvy. Kupní smlouva bude zrušena dohodou smluvních stran v okamžiku, kdy prodávající sdělí kupujícímu akceptaci návrhu na zrušení kupní smlouvy.
VIII. Podmínky odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího, který je spotřebitelem
1. V souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží, resp. od převzetí poslední dodávky zboží, je-li obsahem koupě několik druhů zboží nebo se zboží skládá z několika částí.
2. Postup při odstoupení od smlouvy:
- Nejpozději 14. den po převzetí zboží musí být prodávajícímu odeslán projev vůle směřující k odstoupení od smlouvy. Odstoupení od smlouvy je možné zaslat dopisem nebo mailem.
- Zboží je zákazník povinen odeslat doporučeně na adresu DOKONALÉ VLASY CZ s.r.o., Jablunkovská 1274/100, 737 01 Český Těšín. Při vrácení poškozeného nebo částečného spotřebování zboží je zákazník povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 2991 nahradit v penězích /formou započtení na prodávajícím vrácenou kupní cenu, která je tudíž zákazníkovi vyplacena ve snížené hodnotě. Doporučujeme doložit kopii účtenky.
- Zboží nelze vracet poštou na dobírku-takto vrácené zboží nebude prodávající přijímat
- Při splnění těchto podmínek a po doručení zásilky prodávajícímu bude uskutečněno s nakupujícím finanční vypořádání.
- V souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) a § 1832 odst. 3 občanského zákoníku nese kupující při odstoupení od kupní smlouvy náklady spojené s navrácením zboží. Vrácené zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství).
3. V návaznosti na odstoupení kupujícího od smlouvy prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vrátí kupujícímu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání odpovídajících nejlevnějšímu způsobu dodání zboží, které prodávající nabízí. Podnikatel však není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
4. Kupující ve smyslu ustanovení § 1832 odst. 1 občanského zákoníku souhlasí s tím, že mu prodávající vrátí přijaté peněžní prostředky bezhotovostně na jeho bankovní účet, který kupující uvede v odstoupení od smlouvy, nebo sdělí prodávajícímu v návaznosti na odstoupení od smlouvy. Pouze v případě, kdy tento způsob vrácení peněžních prostředků není možný, vrátí kupující prodávajícímu peněžní prostředky složenkou zaslanou na adresu uvedenou při registraci.
5. Kupující odpovídá podnikateli za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
IX.Výměna zboží
Na základě telefonické nebo e-mailové dohody je možná výměna zboží. Zboží na výměnu musí být řádně zabaleno a zasláno doporučeně na adresu uvedenou v kontaktech. Náklady spojené s výměnou zboží nese v plné výši kupující. Zboží, které chce zákazník vyměnit, nesmí být použito a musí být zasláno k výměně v původním obalu. Zboží zaslané k výměně doporučujeme pojistit proti jeho případné ztrátě během přepravy. Zboží zaslané k výměně dobírkou nebude přijato.
Nedodržení – porušení kupní smlouvy
Dojde-li ze strany zákazníka ke zrušení objednávky zboží po jeho odeslání nebo se na zrušení objednávky s prodávajícím nedohodne jinak, je zákazník povinen uhradit vzniklé provozní náklady /příprava vlasových pramenů, úprava vlasových pramenů, barvení nebo bělení vlasových pramenů, úhrada poštovného doručovací společnosti/.
Každá objednávka uskutečněná kupujícím je dle těchto obchodních podmínek závazná. Neodebrání zásilky nemá vliv na závaznost objednávky. Nepřevzetí zásilky zaslané na dobírku v úložní době, je považováno za porušení kupní smlouvy a prodávající je oprávněn vymáhat po zákazníkovi smluvní pokutu - storno poplatek ve výši 350,- Kč za každou jednotlivou zásilku. Zákazníkovi bude vystavena faktura k úhradě smluvní pokuty - storno poplatku se splatností 14 dní. V této lhůtě může zákazník kontaktovat prodávajícího a požádat o opětovné doručení zboží. Kupní cena zboží bude v tomto případě navýšena o částku 200 Kč, jakožto smluvní pokuta. Zákazník je povinen zboží uhradit dopředu složenkou nebo převodem na účet prodávajícího. Odesláním objednávky kupující potvrzuje souhlas s obchodními podmínkami a se smluvní pokutou výše uvedenou.
X. Záruční podmínky a reklamace,
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Záruční doba 24 měsíců platí pouze pro konečného spotřebitele, nikoliv pro podnikatele (nákup na IČ), kteří zboží kupují pro účely dalšího obchodu s daným výrobkem nebo výrobek používají k výkonu podnikání. V tomto případě není záruční doba stanovena občanským zákoníkem, ale stanovuje ji konkrétní dovozce zboží do ČR.
Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetového obchodu a právním řádem, platným v ČR. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností, která se projevuje opotřebením v důsledku běžného, obvyklého užívání.
§ 2167 obč. zákoníku.
Lidské vlasy jsou jedinečným přírodním produktem. Prodávané vlasy určené k prodloužení již nejsou vyživovány přirozeně pokožkou a postupem času se vysušují. Tento proces není vadou výrobku. Poškození lidských vlasů je nevratné a není možné uplatnit reklamaci na vlasech, které byly dále upraveny – zpracování na různé techniky prodloužení, odbarvení, barvení, trvalá, stříhání atd..
Vlasy prodávané na gramy ve volném copu obsahují různé délky vlasů. Vlasy se prodávají nezpracované, různé délky vlasů v copu nejsou vadou výrobku, proto jsou nezpracované vlasy cenově zohledněny oproti vlasům zpracovaným.
Kupující přebírá zodpovědnost za použití výrobku. Před jakýmkoliv úkonem na vlasech učených k prodloužení doporučujeme odbornou konzultaci s kadeřníkem. Jakoukoliv úpravu a použití vlasových přípravků doporučujeme nejdříve vyzkoušet na malém množství vlasů a seznámit se s jejich účinkem.
Lidské vlasy dodáváme ve standardní kvalitě vlastní danému typu a druhu vlasů. Vlasy jsou specifickým produktem a jejich vlastnosti se mohou provedením různých úkonů měnit – mytí, barvení atd. Natáčením, trvalením, žehlením vlasů může dojít ke ztrátě původního tvaru vlasů. Vlasy se mohou vlnit, točit, ztratit lesk, ztratit původní vlnu atd. Takovéto chování vlasů není vadou výrobku. Odbarvené blond vlasy se mohou po umytí zvlnit.
Opotřebení vlasů denním nošením či jiným vlivem není vadou výrobku. Vyčesávaní vlasů je běžným procesem a není vadou výrobku.
Vlasy dodávané v blond odstínech jsou upravené do požadovaného odstínu. Další barvení a odbarvení musí být provedeno velmi šetrně. Blond vlasy nelze trvalit. Vlasy vyžadují potřebnou výživu, aby nedocházelo k jejich vysoušení a lámavosti.
Veškeré vlasy určené k prodloužení potřebují dostatečnou péči a výživu, zejména vlasy odbarvené do světlých odstínů. Prodloužené vlasy se nesmí česat mokré.
XI. Reklamace zboží
Reklamace budou vyřízeny v co nejkratším termínu nejpozději do 30 pracovních dnů od uplatnění reklamace, tedy převzetí reklamovaného zboží prodávajícím. Lhůta 30 dnů zahrnuje vyřízení reklamace včetně odstranění vady v případě, že reklamace bude oprávněná. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet den následující po uplatnění reklamace. V této lhůtě musí být zboží připraveno pro kupujícího u prodávajícího. Prodávající nemá obecně povinnost spotřebitele o vyřízení reklamace informovat. Je na kupujícím, aby se o stavu reklamace informoval. Při uplatnění reklamace nás kontaktujte telefonicky, mailem nebo písemně na adresu uvedenou v kontaktech. Veškeré podmínky reklamace se řídí platnými právními předpisy. Reklamace se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním, nesprávným používáním zboží nebo jeho nesprávným skladováním.
Postup reklamace:
Reklamované zboží zašlete na adresu uvedenou v kontaktech. Zboží doporučujeme řádně zabalit a zaslat doporučeně. Ke zboží přiložte nejlépe kopii účtenky o zaplacení. V reklamačním dopise uveďte, co reklamujete.
Zboží zaslané dobírkou nebude přijato.
Zboží doporučujeme pojistit proti jeho případné ztrátě během přepravy.
XII. Ochrana osobních údajů
1. Veškeré osobní údaje, které jsou prodávajícímu sděleny, nebudou bez souhlasu kupujícího poskytnuty třetím osobám ani jiným subjektům, vyjma případů nutných k realizaci kupní smlouvy na základě těchto VOP, a bude s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Uzavřením kupní smlouvy uděluje kupující prodávajícímu souhlas ke zpracování osobních údajů za dále uvedených podmínek.
2. Osobní údaje budou zpracovávány v tomto rozsahu:
- jméno a příjmení,
- adresa bydliště,
- telefonní číslo,
- e-mailová adresa,
- doručovací adresa,
- bankovní spojení,
3. Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány k následujícím účelům:
- plnění kupní smlouvy, vedení stavu zákaznického účtu, dodání zboží a plnění zákonných povinností plynoucích z odpovědnosti za vady (případné reklamace). Pro tyto účely jsou údaje zpracovány po nezbytně nutnou dobu k naplnění uvedených účelů.
- v případě udělení souhlasu (např. uděleného v rámci soutěží, marketingových akcí, apod.) či v případě zpracování jména, příjmení, adresy a e-mailové adresy subjektu údajů a nevyjádření nesouhlasu se zpracováním za účelem: marketingového využití, nabízení výrobků a služeb a zasílání obchodních sdělení. V daném případě jsou údaje zpracovány po dobu do odvolání souhlasu, které může být učiněno písemně na adrese prodávajícího či v rámci každého jednotlivého obchodního sdělení zaslaného e-mailem.
4. Prodávající, jakožto zpracovatel osobních údajů, je zároveň jejich správcem a získané osobní údaje budou zpracovány bezpečnou formou zamezující jejich zneužití. Osobní údaje jsou ukládány v bezpečné databázi. Osobní údaje budou zpracovávány manuálně (vlastními zaměstnanci i zpracovateli) a automatizovaně (vlastními zaměstnanci i zpracovateli).
5. Souhlas se zpracováním osobních údajů se uděluje na dobu neurčitou. Kupující je oprávněn udělený souhlas ke zpracování osobních údajů kdykoliv odvolat sdělením odeslaným elektronicky na adresu: info@dokonalevlasy.cz nebo písemně do sídla prodávajícího.
6. Kupující má právo na přístup k osobním údajům, má právo na jejich opravu, doplnění, má právo na jejich blokaci, může žádat prodávajícího o vysvětlení a odstranění závadného stavu prostřednictvím žádosti odeslané elektronicky na adresu: info@dokonalevlasy.cz nebo písemně do sídla prodávajícího. O následném postupu bude kupující informován písemně nebo e-mailovou zprávou.
7. Kupující uzavřením kupní smlouvy vyjadřuje svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení na elektronickou adresu, kterou uvedl při registraci. Kupující může kdykoliv odmítnout zasílání obchodních sdělení dle předcházející věty buď kliknutím na odkaz uvedený v závěru jednotlivého obchodního sdělení, nebo sdělením odeslaným elektronicky na adresu: info@dokonalevlasy.cz.
8. Kupující dále souhlasí s ukládáním tzv.“cookies“ do jeho koncového zařízení (např. počítače) tak, aby se usnadnilo poskytování služeb informační společnosti; kupující má možnost odmítnout, aby "cookies" nebo podobné nástroje byly ukládány do jeho koncových zařízení, např. tím, že spustí ve svém prohlížeči funkcionalitu anonymního prohlížení.
Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky bez předchozího upozornění. Změna obchodních podmínek je účinná okamžikem zveřejnění a vztahuje se na objednávky učiněné po tomto datu. Právní vztahy se řídí právním řádem ČR, zejména zákonem č. 89/2012 Sb. občanský zákoník v platném znění. Použití obchodních zvyklostí se vylučuje.
Odpovědnost za obsah webu
Informace uvedené na webových stránkách mohou obsahovat věcné, obrazové či technické nepřesnosti. Prodávající si také vyhrazuje právo kdykoli bez předchozího upozornění změnit produkty a služby popsané na těchto stránkách a neručíme za věcnou správnost jejich obsahu.